24 maja 2023
Sztuczna inteligencja coraz szerzej wkracza do e-biznesu. W dzisiejszej publikacji skupimy się na wskazaniu zagrożeń związanych z udzielaniem zautomatyzowanych odpowiedzi na opinie Klientów w branży e-commerce…
11 kwietnia 2023
W dobie tak dynamicznego rozwoju funkcjonalności takich jak chatbot’y, do których należą m.in.: ChatGPT-4, Perplexity AI, Jasper AI, Rytr etc., niezwykle istotne jest właściwe zweryfikowanie kontrahenta, który oferuje nam usługi dostarczenie tekstów np. na potrzeby konkretnej strony internetowej…
27 marca 2023
Rozwój sztucznej inteligencji w zakresie generowania tekstów pod konkretne zapytania, stawia wiele pytań i realnych obaw, które dotyczą niezliczonej ilości dziedzin. Jednym z takich pytań jest kwestia związana z opinią prawną, która została wygenerowana przez chatbot’a, w oparciu o konkretny stan faktyczny…
28 lutego 2023
Technologia rozpoznawania twarzy, korzystająca ze sztucznej inteligencji, znajduje coraz częstsze zastosowanie w weryfikacji, identyfikacji lub kategoryzacji tożsamości przez podmioty sektora prywatnego. Może być ona wykorzystywana przykładowo w celach marketingowych, statystycznych, w celu umożliwienia dostępu lub też jako mechanizm bezpieczeństwa…
15 grudnia 2021 r.
Sztuczna Inteligencja (SI) przenika kolejne sfery naszego życia. Dla wielu jest początkiem nowej ery, dla innych puszką Pandory. Istotnie, doceniając wszelkie zalety SI, nie można pozostawić bez odpowiedzi kwestii zagrożeń i wyzwań, jakie się z nią wiążą…